USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET

Yhteystietomme

Papu Design Oy

Finlaysoninkatu 5

33210 Tampere

 

Kuluttaja-asiakaspalvelu: 

asiakaspalvelu@papustories.com

 

Jälleenmyyjät ja myyntitapahtumat: 

myynti@papustories.com 

 

Muut asiat: info@papustories.com

 

Usein kysytyt kysymykset:

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kaikenlaisissa kysymyksissä. Voit kurkata kuitenkin ensin alla olevat kysymykset, jos sieltä löytyisi sinulle vastaus!

 

  • Milloin pakettini saapuu? / Mitkä ovat toimitusaikanne?
    • Toimitusaikamme ovat:
Kotimaa (arkipäivää)
Ulkomaat (arkipäivää)
Papustories 4-5 10
Papu Outlet  10 14
Papun Weecos-kauppa 7 10
    • Tarkista, oletko saanut sähköpostiisi seurantakoodin. Jos et ole vielä saanut seurantakoodia, pakettisi ei ole vielä luultavasti lähtenyt. Jos epäilet, että tilausvaiheessa oli jotain ongelmia (jos et ole esimerkiksi saanut tilausvahvistusta), laita meille mailia osoitteeseen asiakaspalvelu@papustories.com.
  • Tein kaksi tilausta, voiko ne yhdistää?
    • Pakkaamme tilaukset niiden saapumisjärjestyksessä, jotta kaikki saavat tilauksensa ajallaan, tästä syystä emme yhdistä tilauksia.
    • Tilasin vahingossa väärän koon, mitä teen?
      • jos pakettisi ei ole vielä lähtenyt, laita meille mailia osoitteeseen asiakaspalvelu@papustories.com.
      • jos olet jo saanut tuotteet, toimi paketin mukana tulleiden vaihto-/palautusohjeiden mukaisesti.
    • Tuote meni rikki tai se oli virheellinen jo ennen käyttöä
  • Olen valinnut maksutavaksi Klarnan laskun ja haluaisin palauttaa tuotteen, mitä teen laskun kanssa?
    • Jos palautat koko tilauksen, voit maksaa alkuperäisen Klarnan laskun summalla 3,90 € (palautuksen käsittelykulut), mutta voit myös odottaa päivitettyä laskua. Jos palautat vain osan tilauksesta, voit maksaa alkuperäisen laskun tiedoilla pitämäsi tuotteet ja lisätä summaan palautuksen käsittelykulut 3,90 €. Ilmoita Klarnalle tuotepalautuksesta osoitteessa klarna.com, niin he keskeyttävät laskun palautusprosessin ajaksi. Klarnan sivuilta löydät myös päivitetyn laskun tiedot ja voit mm. siirtää laskusi eräpäivää. Lisätietoja Klarnasta löydät osoitteesta klarna.com/fi.
    • Jos olet jo ehtinyt maksaa koko laskun, se ei haittaa. Kun olemme tehneet hyvityksen, Klarna palauttaa sinulle palautettujen tuotteiden summan, josta on vähennetty käsittelykulu 3,90 €.

 

  • Mistä voin ostaa Papun tuotteita?
    • Papun tuotteita voit ostaa Papun verkkokaupasta papustories.com, Papun Weecos-kaupasta tai Papu Outletista. Papulla on myös oma kivijalkakauppa Helsingissä, Pohjoisesplanadi 19.
    • Meillä on myös useita jälleenmyyjiä Suomessa sekä ulkomailla. Löydät kaikki jälleenmyyjämme Jälleenmyyjät-sivulta
  • Haluaisin tehdä yhteistyötä Papun kanssa, mihin otan yhteyttä?
    • Ihanaa! <3 Laita meille mailia osoitteeseen info@papustories.com ja kerro itsestäsi tai yrityksestäsi ja millaista yhteistyötä haluaisit tehdä!