PAPU STORIES

Papu SS22-mallisto - New Chapter

Papu SS22-mallisto - New Chapter

Papu SS22-mallisto - New Chapter

Papun kevään 2022-mallisto, New Chapter, on saanut inspiraationsa tulevaisuudesta ja uusista aluista. Sen pehmeä värimaailma heijastelee sopusointuista tulevaisuutta, jossa eri sävyt sekoittuvat toisiinsa luoden kiinnostavia uusia merkityksiä ja tunnelmia.

Lue lisää →


Papu Design Oy säilytti paikkansa A-kategoriassa Eetti ry:n Ränkkää Brändi vastuullisuustutkimuksessa

vastuullisuus

Papu Design Oy säilytti paikkansa A-kategoriassa Eetti ry:n Ränkkää Brändi vastuullisuustutkimuksessa

  Kotimainen lasten- ja naistenvaatteita suunnitteleva, valmistuttava ja myyvä, Papu Design Oy, menestyi hienosti tänäkin vuonna Eettisen kaupan puolesta ry:n tekemässä vastuullisuusselvityksessä. Papu säilytti paikkansa parhaassa A-kategoriassa kiristyneestä kriteeristöstä huolimatta.   Vastuullisesti valmistettujen ja laadukkaiden vaatteiden valmistajana tunnettu Papu Design Oy on perustamisestaan lähtien panostanut voimakkaasti vastuullisuustyöhön. Eetti ry:n teettämässä raportissa arvioitiin tällä kertaa 34 suomalaisen vaatebrändin ilmasto-, ympäristö- ja ihmisoikeustyötä ja läpinäkyvyyttä. Pisteytyksen perusteella yritykset jaettiin viiteen kategoriaan (A-E). Parhaaseen A-kategoriaan pääsi Papu Design Oy:n lisäksi FRENN, Pure Waste, Alpa, Paapii, Aarre ja BYPIAS.   Vuonna 2019 Papu Design Oy oli parhailla pisteillä ainoa yritys B-kategoriassa. Nyt useat brändit...

Lue lisää →


Papu Design ja HAPPY SiNKS yhteistyöhön

Papu Design ja HAPPY SiNKS yhteistyöhön Uniikeista kuoseistaan tunnettu Papu Design Oy ja Magisso Oy:n HAPPY SiNKS -brändi julkaisevat yhteistyönä uuden tiskiliinamalliston. Kompakti mallisto koostuu HAPPY SiNKSin  biohajoavista, mikromuovivapaista sieniliinoista sekä Papu Designin aikaisempien sesonkien suosikkikuoseista. Joulukuun alussa myyntiin tulevat hauskat, selluloosasta ja puuvillasta tehdyt tiskiliinat on suunniteltu Suomessa ja valmistettu vastuullisesti Ruotsissa. ”PAPU ja HAPPY SiNKS haluavat molemmat kehittää vastuullisia tuotteita ja luoda onnellisuutta ihmisten arkeen. Tuotteiden ytimessä on laatu, suomalainen design ja vastuullisuus. Siksi PAPU oli juuri sopiva kumppani HAPPY SiNKSin biohajoaville sieniliinoille”, Magisson toimitusjohtaja Juhani Sirén toteaa. Tuotteissa on tuttuja, suosittuja Papun kuoseja aikaisemmilta sesongeilta uusissa värityksissä....

Lue lisää →


Nimityksiä Papun markkinointitiimissä

paputeam uutiset

BA Sara-Sofia Broberg on nimitetty kotimaisen Papu Design Oy:n e-commerce manageriksi 15.11.2021 alkaen.Sara-Sofialla on usean vuoden kokemus digimarkkinoinnista ja verkkokaupoista. Kokemusta on kertynyt erityisesti kansainvälisistä brändeistä, Englannista.Sara-Sofia on viimeksi toiminut sisällöntuottajana teknologiayhtiö Leadsparkin SAAS-projektissa ja ollut saman yhtiön markkinointisuunnittelijana. Sitä ennen hän on toiminut markkinointipäällikkönä Englannissa Precious Brands -nimisessä yhtiössä sekä Skin Researchillä. Näissä yhtiöissä hänen tehtäviinsä on kuulunut asiakkaiden online- ja offline-markkinointistrategiat sekä verkkokauppojen luominen ja hallinnointi. Tehtävässään hän on myös hoitanut asiakkaidensa sosiaalisen median sisältöjä ja digitaalista markkinointia. Kampanjoiden luonti ja niihin liittyvät analyysit ovat olleet arkipäivää. Saralla on sujuva kynä niin suomeksi kuin englanniksikin, ja hänellä on...

Lue lisää →


Kaksi kotimaista brändiä Luin Living ja Papu Design yhdistävät voimansa joulumarkkinaan

joulu papustories uutiset yhteistyö

   Sisustus- ja lifestylebrändi Luin Living ja naisten- ja lastenvaatebrändi Papu Design avaavat marraskuussa kymmenen yhteistä joulun sesonkimyymälää Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin. Molempien brändien ytimessä on laatu, suomalainen design ja vastuullisuus. Monien muiden ohella Luin Living ja Papu Design ovat panostaneet viime vuosina vahvasti digitaaliseen kaupankäyntiin ja kasvuun kansainvälisillä markkinoilla. Joulumyynnissä brändit uskovat kuitenkin vahvasti fyysiseen kohtaamiseen ja kotimaiseen markkinaan. ”Meille kasvokkain tapahtuvalla palvelulla on edelleen suuri merkitys ja uskomme, että erityisesti tänä vuonna monet asiakkaamme haluavat tehdä jouluostoksiaan verkkokauppojen ohella myös myymälöissä – nyt kun se on taas mahdollista koronatilanteen parannuttua. Odotamme innolla, että pääsemme jälleen tapaamaan asiakkaitamme”, Luin Livingin...

Lue lisää →