Kaksi kotimaista brändiä Luin Living ja Papu Design yhdistävät voimansa joulumarkkinaan

joulu papustories uutiset yhteistyö

  

Sisustus- ja lifestylebrändi Luin Living ja naisten- ja lastenvaatebrändi Papu Design avaavat marraskuussa kymmenen yhteistä joulun sesonkimyymälää Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin. Molempien brändien ytimessä on laatu, suomalainen design ja vastuullisuus.

Monien muiden ohella Luin Living ja Papu Design ovat panostaneet viime vuosina vahvasti digitaaliseen kaupankäyntiin ja kasvuun kansainvälisillä markkinoilla. Joulumyynnissä brändit uskovat kuitenkin vahvasti fyysiseen kohtaamiseen ja kotimaiseen markkinaan. ”Meille kasvokkain tapahtuvalla palvelulla on edelleen suuri merkitys ja uskomme, että erityisesti tänä vuonna monet asiakkaamme haluavat tehdä jouluostoksiaan verkkokauppojen ohella myös myymälöissä – nyt kun se on taas mahdollista koronatilanteen parannuttua. Odotamme innolla, että pääsemme jälleen tapaamaan asiakkaitamme”, Luin Livingin toinen perustaja Mari Luodes sanoo.

Luin Living ja Papu Design panostavat tahoillaan vastuulliseen liiketoimintaan. Brändit uskovat, että kotimaisille, kasvaville laatubrändeille on aiempaa merkittävämpi paikka asiakkaiden ostovalinnoissa. ”Vastuullisuus ohjaa asiakkaidemme ostokäyttäytymistä myös jouluostoksilla. Ihmiset haluavat antaa lahjaksi ajattomia ja kestäviä tuotteita, joilla on aidosti käyttöä”, Papu Designin toimitusjohtaja Anu Vauhkonen kertoo.

Yhteisen arvomaailman vuoksi yhteistyö tuntui luontevalta idealta. Yhdistämällä voimansa joulumarkkinaan brändit pystyvät tarjoamaan asiakkailleen entistä monipuolisemman valikoiman kotimaista designia.

Valikoidut kauppakeskukset tavoittavat satoja tuhansia asiakkaita

Yksi yhteistyön tavoitteista on kasvattaa tunnettuutta ja saada lisää jalansijaa kilpailluilla markkinoilla. Yhteiset sesonkimyymälät haluttiin sijoittaa isoihin kauppakeskuksiin, joissa on luontaista asiakasvirtaa sekä brändeille sopivaa asiakaskuntaa. Sesonkimyymälät sijaitsevat seuraavissa kauppakeskuksissa:

Kamppi Helsinki, 3.11.– 29.12.2021, Tripla Helsinki 19.11.-29.12.2021, Kaari Helsinki 3.11.-29.12.2021, Iso Omena Espoo 17.11.-29.12.2021, Ainoa Espoo 24.11.-29.12.2021, Jumbo Vantaa 10.11.-29.12.2021, Skanssi Turku 22.11-29.12.2021, Mylly Raisio 22.11.-29.12.2021, Ratina Tampere 17.11.-29.12.2021, Matkus Kuopio 24.11.-29.12.2021.

Luin Living on kotimainen sisustus- ja lifestylebrändi, jonka ytimessä on arjen hemmottelu jokaiseen päivään ja jokaiselle perheenjäsenelle. Yritys on kahden ystävyksen vuonna 2015 perustama tuotemerkki, joka tarjoaa pysyviä, ajattomia ja vastuullisia tuotteita yli 25 maahan. Yrityksen kotipaikka ja Brand Store sijaitsee Tampereen ydinkeskustassa. Liikevaihtotavoite vuonna 2021 on 1,7 miljoonaa euroa.

Luin Living – Everyday Indulgence

Papu-vaatteet tulevat maailman onnellisimmasta maasta. Niinpä niitä luovat ihmiset, jotka tietävät onnellisuudesta jotakin. Me uskomme, että parasta onnea on sellainen, joka kestää. Siksi me myös teemme vaatteita, jotka kestävät: kestävästi tuotetuista materiaaleista, kestävällä tyylillä. Jotta sinä saisit pukeutua onnellisesti ja ajattomasti, milloin vain. Papu työllistää suoraan noin kymmenkunta henkeä ja sen liikevaihto on noin 3 MEUR.

PAPU
For lasting happiness


Vanhempi julkaisu Uudempi julkaisu


Jätä kommentti

Huomaa, että kommentit on hyväksyttävä ennen niiden julkaisemista